طرف دلتنگ همیشه ما بودیم...ایلهان برک
گفتم به خویش، دردِ مرا چاره میکند
پلکی نگاه بر منِ آواره میکند
از قاصدان سراغ گرفتم؛ گریستند!
گفتند: "نامههای تو را پاره میکند"
حسین دهلوی
زخم را پنهان کن حتی از خودت
جز نمک در مُشتِ دنیا هیچ نیست
ما را در سایت و دلیل تویی... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 52 تاريخ: سه شنبه 25 مهر 1402 ساعت: 3:37
بازنشر
دلتنگم و دلگیر، مگر ابر بهارم؟
کو چاره به جز اینکه در این گوشه ببارم؟
ای قایق توفانزده، ای دل! به چه امید
گفتی که تو را باز به دریا بسپارم؟
موجم که شنید از لب ساحل دم آخر:
برگرد، به غیر از تو کسی نیست کنارم
ابرم که بریدم دل از اعماق تهی تا
بر شانهات ای کوه کمی سر بگذارم
دلتنگم و دلگیر ولی چاره ندارم
جز اینکه تو را چون همگان دوست بدارم
مژگان عباسلو
ما را در سایت و دلیل تویی... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 75 تاريخ: دوشنبه 10 مهر 1402 ساعت: 17:38